Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2011 08:14 - Райна и Константин във война!
Автор: melina26 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5269 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Райна и Константин отново обтегнаха отношенията си. Взривоопасната връзка между „пилетата“ продължава да пръска искри, въпреки че двамата отдавна са разделени, а певецът дори има семейство и малко дете.
Тези дни бившите годеници се обвиниха взаимно в шпиономания. Оказа се, че всеки от тях смята, че другият го следи и тайно се интересува какво се случва с експоловинката му.
Началото на интригата беше дадена във Фейсбук. В личния си профил Райнето намекна, че Константин я шпионира чрез трети лица. След интервю пред столично издание лютата македонка хвърли бомбата в социалната мрежа: „Аз усетих, че нещо не е наред, след като минути след интервюто ми се обади Коцето да ми показва с думите си, че знае къде съм била, какво съм отговаряла, на кого и прочие, явно не е било случайно и задаването на въпроси, предимно за него. Но както и да е… За пореден път се убедих, че трябва да играеш мръсно, за да не си слагаш на сърце всички мръсотии, които ти поднася реалността“.
Потърсен за коментар, Коцето останал доста учуден от случващото се, съобщиха от blitz.bg.
„Изненадан съм от това, което чувам. С Райна сме в прекрасни отношения и не знам какво я е накарало да напише тези думи. Да, наистина се чухме въпросния ден. Доста преди интервюто си говорихме около половин час и на мен ми падна батерията. По-късно тя ми звънна и ми каза, че е била на интервю и аз се пошегувах, че пак за мен са я питали, пък и не ме интересува. Тя ми разказа за въпросите и аз се съгласих с нея. Няма откъде аз да знам какво са я питали“, обясни изпълнителят на „Кажи ми“.
Относно жлъчните писания на поп-фолк дивата във „Фейсбук“, бившата й половинка намекна за нейната шизофреничност: „Искам да помоля момичето, което пише от името на Райна, да спре! Тази Райна, която пише там, е остра към колеги, медии, хора. Моята Райна, с която живях 6 години, е добра, мила и сърдечна“. 

http://bg-lifestyle.com/zvezdno/kliuki/rajna_i_konstantin_vav_vojna.html





Тагове:   война,   константин,   Райна,


Гласувай:
12



1. hristo27 - Да им имам проблемите!
18.09.2011 08:52
Да им имам проблемите!
цитирай
2. анонимен - Знаеш ли?
18.09.2011 09:01
Знаеш ли колко ми е през оная работа за някакви си чалгари, а селяндурко проста?
цитирай
3. melina26 - Да им имам проблемите! Прав си. ...
18.09.2011 09:34
hristo27 написа:
Да им имам проблемите!

Прав си. Уредили са се.
цитирай
4. melina26 - Знаеш ли колко ми е през оная работа ...
18.09.2011 09:35
анонимен написа:
Знаеш ли колко ми е през оная работа за някакви си чалгари, а селяндурко проста?

Какво спечели като ме нарече така?
цитирай
5. анонимен - От Анонимен 2
18.09.2011 09:47
Спечелих удоволствието, че ти казах в очите колко си куха и жалка - няма ли нещо по-смислено и стойностно, което да направиш, за да проличи интелекта ти, ами си седнала да копираш от нета някакви клюки за тоя и оня? Разбираш ли колко си тъпа и безинтересна?
цитирай
6. melina26 - Спечелих удоволствието, че ти к...
18.09.2011 10:06
анонимен написа:
Спечелих удоволствието, че ти казах в очите колко си куха и жалка - няма ли нещо по-смислено и стойностно, което да направиш, за да проличи интелекта ти, ами си седнала да копираш от нета някакви клюки за тоя и оня? Разбираш ли колко си тъпа и безинтересна?

Ако продължаваш да ме обиждаш няма да ти пускам коментарите. Какво си се хванал за мен? Ръфай някой друг в реала.
цитирай
7. анонимен - Васко
19.09.2011 12:47
Не разбирам удоволствието да ровиш в живота на другите.Остави ги да живеят както искат, щом не пречат на околните.Добре е да погледнем собствения си живот и тогава да коментираме другите. По- морално е!
цитирай
8. wasteland - Много ма ебе за Райна и Константин. . ...
19.09.2011 13:16
Много ма ебе за Райна и Константин... През горната лява путка ми е и ако авторката просто е написала горното, щото е клюкарка-чалгаджийка, то поне не го натрапва на всеки...
Докато малоумните медии преливат от чалгарщината на някакви псевдо хай-лайф звезди...
Мангалистан сме, а не България...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: melina26
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 196883
Постинги: 33
Коментари: 331
Гласове: 1692
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031